FLAT 25% OFF | AMAZING WALL ART ON SALE | COUPON CODE: EOS25 | FREE SHIPPING. RETURNS.
FLAT 25% OFF SALE | COUPON: EOS25
FREE SHIPPING. RETURNS.
  • WhatsApp Us
  • WhatsApp Logo

    VERIFIED CUSTOMER REVIEWS


    Overall Rating:

    4.53
    (180 reviews)

    Filter Reviews By Rating:

    Our Art at Customer Places
    User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures User Review Pictures

    REVIEWS:
    Amit Mohanlal Parmar, Bhuj, India
    24 May 2022
    Product recieved as per specifications. Quick Delivery

    Product recieved as per specifications. Quick Delivery


    Kushal Vora, Mumbai , India
    16 May 2022
    Artevenue has a good collection

    Quality of the product is very good, very professional team.. will suggest one can easily order from this site & can trust this site.


    anu72, Bangalore, India
    12 Apr 2022
    Amazing!

    Vast selection of both famous and obscure art, high quality printing, on time delivery, great customer relations! Will buy again and again!


    uddyalok roychowdhury, WEST BENGAL, India
    07 Apr 2022
    excellent print

    product as promised , excellent quality of printing and framing


    Harsh, Bangalore, India
    05 Apr 2022
    Great choices, Prompt delivery

    Great selection of licensed art prints and frames, really prompt delivery. Highly recommended..!


    Naresh Desai, Ahmdabad , India
    01 Apr 2022
    Return

    I disliked the way they treat i am ready to pay for deduction for returns of product for mistakely purchased for COD but they denied saying helpless THIS IS VERY BAD GESTURE OF COMPANY I COMPLETELY FEEL DISHEARTED FOR CANT GIVING SOLUTION OVER AGREMENT OF DEDUCTION CHARGES ,NOW ONWARDS I CANT PURCHASING ANY PRODUCT FROM THIS ARTEVENUE THEY ARE HELPLESS FOR FINDING SOLUTIONS FOR CUSTOMERS.IF THEY CAN HELP THEN THINKING OF PURCHASING OTHER PRODUCT AND REVIEW OTHERWISE I CANT I AM ALSO HELPLESS

    REPLY FROM ARTE'VENUE:
    We are extremely sorry for your experience. We have mentioned on our website that COD orders are not eligible for returns. Even just before placing the COD order, we display a message that COD order is not eligible for return.

    We want to clarify that we are probably the only online direct-to-customer selling company that offers returns with 100% refund without asking any questions. The reason for COD orders not being eligible for returns is to prevent the misuse of our COD facility.


    Vishal V P, Bengaluru, India
    07 Mar 2022
    Solid packaging.....lots of collections

    Very good guys.....great job
    1. Lots of art collections from underrated artists
    2. Solid packaging....no damage at all
    3. Dimensions exactly as mentioned.

    Only problem I had is for 1 painting the canvas was a bit folded...but thats ok,not a big problem.

    My dad loves art , now I know where to buy him a birthday present from


    Madhu, Bengaluru, India
    07 Mar 2022
    Quirky painting

    The cat in the painting has exactly the same expression that my cat does when caught doing a mischief :’) it lights up an otherwise dark corner.


    Arpit Beri , BENGALURU, India
    06 Mar 2022
    High quality work

    Very good quality. Our room looks beautiful..


    ananya_borgohain_, Guwahati, India
    19 Feb 2022
    Very good experience

    Really happy with the artwork. Looks amazing. It was so nicely packed.
    I also have to specifically mention their prompt customer service response and they were kind enough to accede to my special requests. Definitely ordering from them again!!


    Bhanu, Bangalore, India
    18 Feb 2022
    Cheated by ArtVenue

    Order No: 202201-394, Dt : 27 01 2022

    I ordered panting on canvas, received it with big white lines on it.

    Art venue is not accepting to replace the painting, saying it was not informed within 48 hours. The concerned person in our office who received the courier couldn't open the same within 48 hours because that person had got Covid.

    This painting is not cheap and shipping badly printed canvas and blaming the customer for your bad quality printing is not acceptable. There was no empathy shown.

    This is the 2nd time we were ordering from you. Very bad experience.

    Feeling cheated & highly dissatisfied for such bad attitude & behavior

    REPLY FROM ARTE'VENUE:
    Thank you for taking time in providing your feedback & apologies that you had bad experience.

    We have tried to explain to you that our returns, refunds, damaged delivery policies are very clearly given on our website. We received intimation of damage from you 12 days after the delivery. If it was a reasonable delay, we could have certainly considered it even beyond our policy mandated time period and considering the covid impact on you.

    We have done thorough inspection and investigation of your delivery and our operations team is very sure that we would not deliver product in such condition. You had ordered only a print. Based on the pictures you shared, it seems like the print was kept under some heavy object and hence got the lines across. We never fold our prints. These are very carefully rolled and dispatched in a tube.

    We are probably the only direct-to-customer art print selling company that allows returns without asking questions, even on customized artworks.

    Having said that, we will try and make our policies more clear to customers. All marketplaces, ecommerce companies, stores have a specified time limit for accepting returns, issuing refund, reporting damaged delivery. We have very clearly metioned our policies on the products pages and in terms and conditions.


    Minal Dadlani, Bangalore, India
    15 Feb 2022
    Amazing variety, quality, and customization options available

    I love Art'evenue and its pieces! Having stumbled on it on Instagram while making my first home, I am now a repeat customer where I look for reasons to buy art from them. The variety of art they have with the quality guarantee made my home designing process much simpler with their online shopping process.


    Prasath Joseph, Theni, India
    12 Feb 2022
    COLOURFULL AND BEAUTIFUL

    The picture and the frame are good quality and very much sutes my living room


    Madhushree Deshpande, Bangalore, India
    11 Feb 2022
    Perfection with timely delivery

    The perfect Valentine’s day gift! Thank you!


    disha293, Patiala, India
    10 Feb 2022
    Better than expected

    I am ordering art the second time around from artevenue and I must say I am pleasantly surprised by the execution of the order and the quality of the artwork
    It's better than expected and the quality of the picture and frame and everything put together is worth the money


    Buy premium quality & affordable paintings, wall art for home and office interiors at Arte'Venue. Buying paintings online is made easier with our largest and awesome collection of licensed art prints in India. All our art prints are fully customizable. With these elegant art prints we have made the interiors and decor affordable.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.